وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع نخ ارتودنسی دندان : برای پاک کردن نواحی بین دندان و همچنین زیر لثه ها، از انواع نخ دندان استفاده می شود. به افرادی که به تازگی ارتودنسی کرده اند، توصیه می شود از نخ دندان سوپر فلاس استفاده کنند. ارتودنسی برای دیگر افراد از نخ دندان معمولی جهت تمیز کردن مناطق حساس دندان استفاده می شود. نخ دندان سوپر فلاس از دارای یک بخش اسفنجی شکل و یک بخش سوزنی است و بیشتر blog برای دندان های براکت شده بعد از درمان ارتودنسی کاربرد دارد.

اهمیت استفاده از نخ دندان

 

در طول روز پس از مصرف چند وعده غذایی، دندانهای فرد دائما در حال فعالیت هستند، ممکن است بین نواحی دندان ها، باکتری و جرم ایجاد شوند، در این صورت لازم است تا از نخ دندان به شیوه های اصولی استفاده کرد. توصیه ارتودنتیست بر این است که همراه با مسواک ارتودنسی از نخ دندان برای پاکسازی براکت ها استفاده کنید. تا از رشد باکتری هایی که ممکن است در لابه لای دندان ها تشکیل شده اند، جلوگیری گردد.

نخ دندان از نوع معمولی

 

این نخ دندان توسط اکثریت افراد مورد استفاده قرار می گیرد و با نخ دندان ارتودنسی تفاوت دارد. روی این نخ دندان از موم استفاده شده است تا بین براکت های ارتودنسی به خوبی قرار گرفته وسر نخورد.موم به کار رفته هیچ گونه عوارضی برای دندان و لثه های فرد ایجاد نخواهد کرد. نباید از نخ دندان به گونه ای استفاده کنید که در نواحی لثه ها خون ریزی به وجود آید.

نخ دندان سوپرفلاس

 

این نخ دندان تنها هنگام ارتودنسی کردن کاربرد دارد، مدل سوپر فلاس برای دندان های معمولی توصیه نمی شود. blog  نوک این نخ دندان، پلاستیکی و بدنه آن از مفتولی باریک تشکیل شده که به پاکسازی فضای مابین دندان های براکت شده کمک زیادی خواهد کرد. سیم هایی که برای این نخ دندان به کار می روند از تجهیزات خاص دندانپزشکی محسوب می شوند. پلاستیک سوپر فلاس به نحوی تعبیه شده است که بسیار محکم و با دوام می باشد. انواع نخ دندان ارتودنسی این سر پوشش پلاستیکی کمک می کند تا نخ دندان به سهولت بین دندان ها جابه جا شود. نخی که برای این مدل استفاده می شود، بافت اسفنجی داشته و این قابلیت را دارد تا با آن فضای زیر لثه و مابین براکت ها تمیز شوند و سپس شروع به مسواک زدن کنید. انواع ارتودنسی دندان

فواید نخ دندان

 

از مهم ترین کاربردهای نخ دندان، جلوگیری از تشکیل پلاک های دندانی است، البته از ایجاد جرم های بین دندانی نیز تا حد زیادی پیشگیری می کند. با این کار عمر دندان های فرد بیشتر خواهد شد. برخی از نواحی دندان ها را نمی توان با مسواک زدن تمیز کرد، blog بنابراین نخ دندان می تواند کمک زیادی کند، همچنین ممکن است در لابه لای دندان ها، ذارت ریز مواد غذایی کرده باشند و تنها راه حل استفاده از نخ دندان باشد. مسواک زدن تمامی جرم ها و ذرات ریزی که بین دندان هاست را از بین نمی برد و این گونه ذرات عموما با چشم دیده نمی شوند، بهترین راه حل این است که حداقل یکبار بار در روز بعد از مسواک زدن حتما از نخ دندان استفاده کنید. توصیه اکید دندانپزشکی کودکان به والدین این است که حتما شیوه صحیح و اصولی استفاده از نخ دندان به کودکان بعد از درامدن دندان های شیری آموزش داده شود. نخ دندانی که کودک استفاده می کند باید خیلی نرم و انعطاف پذیر باشد تا به لثه ها blog  و دندان ها آسیب شدیدی وارد نکند. هر نوع نخ دندانی که استفاده می کنید را در محیط های مرطوب و شرجی قرار ندهید، چراکه باعث تجمع باکتری و میکروب شده و از این طریق عفونت وارد ریشه دندان و لثه ها خواهد شد. برای مثال نخ دندان را در مکان هایی چون حمام و دستشویی قرار ندهید. انواع ارتودنسی دندان

  • آفی شیرازی
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو سایت

آموزش سئو سایت برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین از نیازهای حیاتی محسوب می شود. در بازاریابی دیجیتال ( Digital Marketing ) ، سئو سایت، هسته اصلی این ساختار را تشکیل می دهد، چراکه با استفاده از آن می توان فروش محصولات و خدمات دیجیتال یا غیر دیجیتال را تا حد زیادی افزایش داد. سالانه سرچ های فراوانی توسط موتورهای جستجو انجام می شوند و کاربران از این طریق به اهداف مطلوبی جهت رفع نیازهای خود دسترسی پیدا می کنند، با یادگیری سئو می توانید سود خالص بسیار بالایی از طریق همکاری با برندهای مختلف کسب کنید.

 سئو سایت به مدیران مشاغل اینترنتی کمک می کند تا برند خود را خیلی بهتر و سریع تر در منصه شناخت بیشتر قرار دهند، تجربه نشان داده است که بازدید از طریق لیست نتایج موتورهای جستجو ( SERP )  بسیار بیشتر از سایر روش های بازاریابی بازدهی می رساند. بنابراین در جوامعی که تکنولوژی دنیای دیجیتال در آن روز به روز رو به افزایش است، نیاز بیشتری به آموزش سئو سایت احساس می شود. بیشتر سازمان ها و شرکت های دولتی و غیر دولتی به متخصصین و مشاورین سئو احتیاج دارند تا بتوانند گام بلندی در توسعه و رشد خود بردارند.

پیش نیاز آموزش سئو سایت

یکی از مزیت های ویژه یادگیری سئو این است که برای شروع، نیاز به هیچ گونه پیش نیازی ندارد و تنها دانستن برخی نکات مقدماتی که مربوط به زبان های برنامه نویسی تحت وب و دانش اولیه کار با اینترنت است، کافی می باشد. بنابراین در ابتدا هیچ نگرانی از این بابت برای کاراموزان سئو سایت وجود نخواهد داشت. داشتن علاقه و انگیزه لازم از مهمترین فاکتورهایی است که می تواند در یادگیری بهتر و سریعتر تاثیرگذار باشند، چراکه این عنصر مهم دربرگیرنده تمامی موارد اعم از تمرکز، دقت و هوش لازم است. علاوه بر مهارت، داشتن تجربه نیز در فراگیری این حوزه تاثیر بسزایی دارد و افرادی که تجربه کافی ندارند، مبتدی شناخته شده و لازم است دوره های بهینه سازی و طراحی سایت را به طور کامل بگذرانند.

سئوشید دارای مدرسینی خبره است که می توانند علاوه بر آموزش های حضوری به صورت غیر حضوری نیز به شما خدمت رسانی کنند. در ابتدا به کاراموزان، آموزشی در رابطه با سه نوع کلی بهینه سازی سایت که شامل کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه است، داده می شود. برای آشنایی با الگوریتم های جدید گوگل به برگه 200 فاکتور سئو سایت مراجعه کنید.

سئو کلاه سفید

در سئو کلاه سفید به تمامی روش ها و فرایندهایی که با قوانین گوگل هماهنگی دارند، پرداخته می شود. آموزش هایی که تیم سئوشید به شما عزیزان می دهند، در چارچوب قوانین گوگل و دیگر موتورهای جستجو خواهد بود. سئو سفید نیازمند زمان بیشتری نسبت به دیگر روش ها است، چراکه مطابق با الگوریتم های گوگل پیاده سازی می شود. استفاده از این روش باعث می شود تا برای مدت ها، سایت شما در لیست نتایج طبیعی گوگل باقی مانده و با انجام پشتیبانی بعد از بهینه سازی، رتبه خود را در لیست نتایج ثبات ببخشید. در سئو سفید به تولید محتوای با کیفیت و یونیک توجه ویژه ای می شود، همچنین علاوه بر تولید محتوا، به روز رسانی به شیوه ای صحیح انجام خواهد شد، چراکه این عامل تاثیر بسزایی در سئو داخلی دارد. همگی این تکنیک ها در آموزش سئو سایت ارائه می شوند.

سئو کلاه سیاه

 

در سئو کلاه سیاه تمامی روش ها با هدف گمراه کردن موتور جسجو انجام می گیرد که احتمال پنالتی شدن سایت را در پی خواهد داشت، با روش های سیاه خیلی سریع به رتبه مطلوب می رسید ولی ممکن است در مدت زمان کمی توسط گوگل جریمه شوید. جریمه شدن باعث افت شدید رنک وب سایت شما خواهد شد.

تمامی روش های انجام شده با فاکتورهای داخی و خارجی در تضاد هستند، بنابراین اگر ربات گوگل چنین روش هایی را شناسایی کند، سایت هدف را از لیست نتایج حذف کرده و خیلی سخت به نتایج طبیعی باز می گردید.

برخی از این روش ها:

  1. چگالی بیش از حد کلمات کلیدی در محتوای صفحه
  2. پنهان کردن محتوای اصلی از دید کاربر
  3. انتشار محتوای کپی و بی کیفیت
  4. خرید بک لینک از مزرعه لینک ها و سایت های اسپم
  5. ریدایرکت های اشتباه و غیر استاندارد

سئو کلاه خاکستری

فرایندهایی که در سئو کلاه خاکستری به کار می روند، از دیدگاه موتورهای جستجوگر قانونی بوده و هیچ گونه اخطاری از سوی گوگل دریافت نخواهید کرد. بهینه سازی طبق این روش هم معقول تر و هم سریع تر از سئو کلاه سفید می باشد. سئو کلاه خاکستری از ترکیب دو روش قبلی به وجود آمده است، یعنی هم تولید محتوای مستمر و با کیفیت باید انجام شود و هم در کنار آن خرید بک لینک به صورت استاندارد طبق  الگوریتم های گوگل انجام بگیرد. برای مثال اشتراک گذاری محتوا با خرید سوشیال سیگنال، ساخت شبکه وبلاگی گسترده، خرید لینک از سایت های معتبر، همگی زیر مجموعه این روش محسوب می شوند. برای فراگیری سئو کلاه خاکستری نیز باید چند جلسه به صورت تخصصی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مدت زمان یادگیری سئو

 

دو فاکتور مهم در یادگیری  آموزش سئو سایت، میزان تلاش و زمانی است که برای آن در نظر خواهید گرفت، blog بهینه سازی از حوزه هایی محسوب می شود که علاوه بر فنون تجربی، دارای مباحث تئوری گسترده نیز می باشد که برای شروع لازم و ضروری  هستند. نکاتی که در بحث تئوری گفته می شود، همگی دست به دست هم در ارتقا و سلامت وب سایت شما تاثیرگذار می باشند. حداقل شش ماه زمان لازم است تا طبق برنامه ای مدون، مباحث تئوری سئو را فرا گیرید.

توصیه می شود در کنار مباحث تئوری، روش های عملی را روی یک سایت تازه تاسیس شده توسط خودتان پیاده کنید، تا هم فهم مطالب برای شما عمیق تر شده و هم روش های کاربردی را به خوبی تجربه کنید. چراکه چگونه سئو کردن به تجربه شما بر می گردد و هر سئوکار ممکن است از استرتژی خاصی برای بهینه سازی استفاده کند. تکرار و تمرین زیاد به شما کمک می کند تا روش ثابتی برای تمامی پروژه های سئو پیدا کنید. تیم سئوشید در این زمینه به شما عزیزان کمک زیادی خواهد کرد. لازم به ذکر می باشد که شش ماه، کم ترین زمانی است که برای یادگیری مباحث سئو نیاز است، با توجه به پشتکار فرد این بازه زمانی می تواند بیشتر یا کمتر گردد.

آموزش On Page Seo

 

یکی از بخش های اساسی در آموزش بهینه سازی سایت مربوط به سئو داخلی است، تمامی فرایندهایی که در داخل سایت برای بهبود عملکرد و سلامت آن انجام می گیرند، On Page Seo گفته می شود. برخی از این اقدامات شامل مراحل زیر است:

  1. بهینه سازی تگ متا و عنوان تمامی صفحات وب سایت
  2. بهینه سازی تصاویر و عناصر گرافیکی دیگر
  3. بهینه سازی کد های Css و html و جاوا اسکریپت
  4. بهبود سرعت صفحات مختلف وب سایت
  5. تولید محتوای با کیفیت و سئوشده
  6. رعایت چگالی کلمات کلیدی در محتوای صفحات هدف

سئو تکنیکال چیست

در سئو تکنیکال از روش هایی استفاده می کنند تا صفحات هدف برای خزنده های گوگل کاملا بهینه باشند، blog بیشتر فاکتورهای روش تکنیکال با سئو داخلی مطابقت دارند. ایندکس محتوای صفحات طبق آپدیت ریت منظم و ایجاد ساختار مناسب برای url هر صفحه و هماهنگی آن با  heading ها از مباحث مهم به شمار می روند.

سرعت هم یکی از شاخصه های مهم در این فرایند محسوب می شود، بنابراین باید بهبود آن را نیز در اولویت قرار داد. علاه بر این موارد، ساختار صحیح سایت مپ، ریدایرکت های بدون خطا، عدم مشکلات فنی سیستم مدیریت محتوا، بالا بردن نرخ بازدید، تصحیح فایل  robot.txt و غیره در سئو تکنیکال از شاخصه های مهم به شمار می روند.

آموزش Off-page SEO

در ابتدا قبل از شروع Off Page Seo لازم است تا تمامی فاکتورهای داخلی سایت بهینه شده باشند و سپس سئو خارجی  به صورت اساسی شروع گردد. این مبحث در ارتقای رتبه بندی بسیار تاثیرگذار است، به شرطی که موارد داخلی به طور کامل بهینه شده باشند. سئو خارجی به تمامی اقداماتی که جهت لینکسازی خارج از سایت انجام می شوند، گفته می شود. لینک گرفتن باید با ترفندهای خاص خود و به صورت هدفمند انجام گیرد. blog

بک لینک به لینک های برگشتی سایت هدف که از سایت های دیگر و رسانه های اجتماعی و انجمن ها گرفته شده اند، اطلاق می شود. هر بک لینکی برای رتبه بندی سایت مناسب نیست و باید با اصول ویژه ای گرفته شود تا یک بک لینک هدفمند و موثر واقع گردد. تمامی فرایندهای مربوط به لینکسازی اعم از رپرتاژ آگهی، پست مهمان، لینک های انجمنی، سوشیال سیگنال، لینک های وبلاگی، شبکه های اجتماعی و غیره در بحث سئو خارجی به شما عزیزان آموزش سئو سایت داده خواهد شد.

  • آفی شیرازی