وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

  • ۰
  • ۰

استفاده از طرح درمان ارتودنسی باعث می شود تا بر سلامت دندان های فرد تاثیر داشته و در جلوگیری از عوارض احتمالی نقش مهمی داشته باشند.

ارتودنسی دندانها باعث زیبایی و توازن بین دندان های بیماران خواهد شد.

معمولا تاثیرات ارتودنسی بر بخش هایی از صورت خواهد بود. مهمولا از بینی تا فک بالایی و دیگری بر لبخند بیمار تاثیراتی زیادی داردند.  معمولا برای ایجاد تقارن مناسب از این درمان ارتودنسی استفاده می شود. معمولا بین لب و چانه ارتباط مناسبی برقرار خواهد شد.  معمولا در همه افراد ایجاد ارتباط مناسب با استفاده از ارتودنسی میسر خواهد شد. ممکن است کنار این ارتودنسی جراحی فک انجام شود.


 

معمولا شروع ارتودنسی بهتر است که در دوران خردسالی شورع شود تا در آینده به عوارض احتمالی ناشی از درمان ارتودنسی دندان بر نخورید. در مقاله عمل بینی و ارتودنسی تمامی این اقدامات بیان شده است.

معمولا در بزرگسالی اگر در سنسن کم این درمان انجام نشود، ممکن است فرد با ناجم ارتودنسی دچار عوارض در چانه و لبها شود. شمارا به ادامه مطالب این بخش دعوت خواهیم کرد.

یکی از این عارضه ها ممکن است تفییر فرم و توازن لبها باشد. با انجام ارتودنسی دندان هماهنگی لازم برای یکپارچه سازی و برجستگی لازم برای دندان های بیماران ایجاد خواهد شد. همچنین برای رفع فرورفتگی های لازم استفاده از این طرح درمان میسر خواهد شد.

تاثیر عمل بینی بر این درمان

یکی از جراحی های محبوب در سراسر دنیا عمل بینی است. ممولا برای ایجاد زیبایی و توازن با دیگر اجزای صورت این جراحی انجام می شود. برخی علاوه بر ارتودنسی می خواهند این جراحی را نیز روی صورت خود داشه باشند. ترتیب انجام هریک از مهم ترین موارد است که باید به آن اشاره کرد. معمولا ارتودسنی سپیدنت سلامت گوارش را نیز به همراه دارد. هدف اصلی آن ترتیب درست دندان ها و زیبایی صورت خواهد بود. زیبایی از اهداف ثانویه می باشد.
جراحی بینی نیز با اهداف خاصی انجام می شود. ممکن است برخی با تصادف کردن شکستگی های موضعی در دندان های خود داشته باشند. یا برای مشکلاتی که رد  تنفس دارند، بهتر اتست از عمل بینی و ارتودنسی دندان  استفاده کنند. همانطور که در بالا اشاره شئ، ارتودنسی سپیدنت نیز هدف دومش ایجاد زیبایی است که به صورت شما خواهد داد. لازم است ابتدا ارتودنسی سپیدنت قبل از عمل بینی انجام شود تا ابتدا دندان ها جایگاه طبیعی خود را بدست آورند و چانه نیز در موقعیت درست خود قرار گیرد. ساختار صحیحی برای دندان ها با استفاده از درمان ارتودنسی ایجاد خواهد شد .

 

  • ۰۰/۰۹/۱۹
  • آفی شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی