وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

  • ۰
  • ۰

یکی از اقسام کامپوزیت دندان، کامپوزیت ای پی اس دندان است که مانند دیگر blog کامپوزیت ها دارای مزایا و معایب خود است. این نوع کامپوزیت ونیر  معمولا با تابانیدن نور به شکل خیمری روی سطح دندان قرار گرفته و با استفاده از انواج مغناطیس سفت و سخت خواهند شد.  معمولا ا زدیسک هایی برای سایندگی این خمیر کامپوزیت روی دندان ایتفاده می شود. پولیش کامپوزیت دندان در کنار خدماتی چون لمینت های سرامیکی و کامپوزیتی با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شود. یکی از مزایای لمینت سرامیکی طبیعی این است که به خوبی قابلیت ترمیم شدگی دارند. blogکامپوزیت ای پی اس نسل جدیدی از کامپوزیت های دندان به شمار می روند.  معمولا در این نوع کامپوزیت از ذرات سرامیکی لمینت استفاده می شود. بهره گیری از این ذرات باعث ایجاد قابلیت های فراوانی شده است.


 

معمولا انواع لمینت دندان بیشتر از انواع کامپوزیت دندان دارای درخشندگی بیشتری هستند.  معمولا برای اصلاح طرح لبخند برای جلوگیری از عوارض کامپوزیت ونیر از این روش های درمانی استفاده می شود. برای پکردن فواصل بی دندان ها استفاده از انواع کامپوزیت بهتر از انواع آمالگام است. معولا استحکام کامپوزیت ونیر بیشتر از لمینت های سرامیکی است. همچنین این نوع روکش ها دارای خاصیت باق بودن بالایی هستند. ماندگاری لمینت سرامیکی نیز بالا بوده ودارای انواع لمینت سرامیکی نیز هستیم blog . حضور این ذرات سرامیکی باعث شده است تا دارای ویژگی های زیادی در این نوع روکش وجود داشته باشیم. معمولا طول عمر کامپوزیت ونیر از لمینت سرامیکی دندان نیز بالانر است. در صورت رعایت بهدشت این طول عمر بیشتر نیز خواهد شد.


 

معمولا کاشت کامپزیت ونیر روی دندان یا بهتر کاست انواع کامپوزیت دندان روی دندان باعث ایجاد رنگ پذیری بالایی می شود. استفاده از کامپوزیت ای پی اس دندان شفافیت بالایی برای دندان های بیماران ایجاد خواهد کرد. معمولا این روکش های دندانی به دندان های طبیعی بسیار نزدکی اند. قیمت این نوع کامپوزیت ونیر از مزیت های ویژه این درمان به شمار می رود. معمولا قیمت آن ها از لئمینیرز نیز کمتر است. blog معمولا بعد از شکستگی این کامپوزیت ها دارای قابلیتی هستند به ترمیمی شدگی که نیاز ندارند تعویض شوند. کامپوزیت ونیر دندان نیز دارای این خاصیت است. معمولا عمل تراش دندان در نوع کامپوزیت دندان انجام نمی شود که از ویژگی های خاص این نوع طرح درمان است. این مزیت باعث شده است تا طرفداران زیادی جذب کرده باشد. blog معمولا استفاده از روکش کامپوزیت ونیر باعث نمی شود که دندان های طبیعی کامپوزیت شوند.

  • ۰۰/۰۹/۱۹
  • آفی شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی