وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

  • ۰
  • ۰

مضرات لمینت دندان مطلبی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. استفاده از تکنیک لمینت سرامیکی باعث زیبایی هرچه بیشتر دندان ها خواهد شد. خنده زیبا باعث می شود تا اعتماد به نفس بالایی پیدا کنید. لمینت سرامیکی طبیعی دارای عوارض های شدید نیست فقط در صورت شکسته شدن باید روکش های لمینت تعویض شوند. معمولا عوارض کامپوزیت دندان بعد از روزهای بعد درمان از بین خواهد رفت. معمولا عمل ترمیم به راحتی انجام خواهد گرفت. استفاده از   باعث می شود تا لب پریدگی ها از بین بروند. عوارض کامپوزیت ونیر  با این روش ها از بین خواهند رفت. معمولا در ساختار لمینت از ذراتی به نام سرامیک استفاده می کنند. این لامینت های سرامیکی  در برابر ضربه حساسیت بالایی دارند. معمولا فرق لمینت و کامپوزیت را در مقالات خود بررسی کرده ایم. معمولا مواد لمینتی دارای سختی زیادی بوده و به راحتی دچار شکست نمی شوند.


ایجاد این لامینت روی دندان دارای مزیت های بالایی است. هزینه این درمان از دیگر روش ها بیشتر است. معمولا همگی این روش ها به اصلاح طرح لبخند مریوط می شود. هزینه بالای این ردمان بی حکمت نیست . لمینت سرامیکی طبیعی دارای بهترین روکش های ونیر است. مضرات لمینت دندان معمولا این روکش هایی که استفاده می شوند، دارای مزایا و معایب خاص خود است.

انجام لمینت دندان  مزیت های فراوانی دارد، اما در کنار این محاسن، هزینه انجام آن نسبت به سایر روش های اصلاح طرح لبخند بالاتر است. باید در نظر داشته باشید، هزینه بالا بی حکمت نیست و کیفیت بالایی به دنبال دارد.

 

لامینت های سرامیکی دندان معمولا مینای دندان ها چون عمل تراش انجام می شود روی آن ها استفاده دائم از دندان ها از بین می رود. معمولا تا اخر عمر این لامینت ها بستر مناسبی برای آن خواهد شد. این مواردی که باعث برگشت ناپذیری می شوند از بدترین عوارض کامپوزیت دندان محسوب می شود. در برابر فشارهای زیادی محافظت می کند و از رنگ و لکه های موجود در روی دندان های بیماران ایجاد می کند. معمولا عوارض کامپوزیت عد از یک هفته از بین می رود. معمولا لامینت های که استفاده می شوند، دارای درخشدگی بالایی وروی دندان ها افراد ایجاد میکند.

 در اثر برخورد این تماس هایی که دارای فشار زیادی هستند به لمینت سرامیکی دندان دچار شکستی بر اثر سختی زیاد می شوند. معمولا انواع لمینت سرامیکی را باید در سایت تخصصی ما بررسی کرد. انواع روکش های ونیر دارای کیفیت بالایی هستند. معمولا در مقابل برخورد لمینت ها به لثه ها باعث ایجاد واکنش های آلرژیکی خواهد شد. در التهاب لثه ها معمولا بعد از چهار روز این واکنش ها از بین می روند.

  • ۰۰/۰۹/۲۱
  • آفی شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی