وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

  • ۰
  • ۰

در زیر به ارتودنسی سپیدنت معمولا پرداخته شده و برای اطلاعات بیشتر به مقاله زیر سر بزنید. معمولا مراحل ارتودنسی سپیدنت با توجه به خاصیت هایی که زیر گفته می شود قابل ارائه است. معمولا فرم دقیق دندان های بیماران استفاده می شوند.

ارتودنسی سپیدنت معمولا از تعدا دندان های معیوب و سال بیمارا بررسی خواهدشد. تعداد براکت های ارتودنسی استفاده شده در این انجام بهتر درمان موثر است.

معمولا روش ارتودنسی دندان بعداز بررسی کردن و قالبگیری از دندان های بیماران ایجاد و انجام می شود.  معمولا ارتودنسی دندان قالبگیریش در دو مرحله انجام گرفته که این مراحل در این مقاله به خوبی ارائه می شود از شما دعوت می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه ببوده و از مطالب ما استفاده کنید چرا که به شما کمک زیادی می کند. معمولا برای انجام ارتودنسی فک بالا و فک پایین از انواع جابه جایی های دندانی استفاده می شودکه قبل از شروع درمان ارتودنسی انجام خواهد گرفت. معمولا لازم است برای چکاب دوره ای از دندان های بیماران عکس opg انداخته شود. معمولا این فرایند با متخصص ارتودنسی دندان انجام می شود.معمولا برای آماده کردن قالب های ارتودنسی دندان از انداز هایی که از فرمدندانها گرفته شده است، استفاده کرده است.  معمولا شروع درمان ارتودنسی با استفاده از برنامه ریزی های مختلفی از سوی ارتودنتیست انجام خواهد گرفت .

از مراحل ارتودنسی دندان می توان به عمل جرمگیری اشاره کرد که برای از بین بردن جرم های بافت روی سطح دندان ها استفاده می شود. همچنین برای از بین رفتن التهاب ایجاد شده روی لثه استفاده از آن ها مفید خواهد بود.

معمولا ممکن است در اثر گذشت زمان و استفاده از دندان های بیماران روی دندان ها پلاک های دندانی یا جرم های دندانی جمع شود. معمولا این جرم ها رنگدندان های طبیعی را دستخوش تغییر قرار می دهند. انجام ارتودنسی دندان با بهترین قیمت در اکثر شهر های پرجمعیت انجام خواهد شد. معمولا بعد از اینکه فرایند ارتودنسی دندان انجام می گیرد و تمامی می شود، از دستگاه های ارتودنسی چکاپ دوره ای اعمال می گردد تا در صورت فرسودگی بافت آن ها دستگاه ها تعویض شده و عمل تعویض براکت های ارتودنسی انجام شود. برای سفید شدن بعد از ارتودنسی دندان    برای سفیدکنندگی از عمل هایی چون بلیچینگ استفاده می شود از جدا شدن براکت های ارتودنسی استفاده می گردد.

 

در اتمام درمان ارتودنسی دندان معولا عمل قرارگیری بریس های ارتودنسی انجام می شود. براکت های ارتودنسی با دقت بالایی روی دندان های بیماران قرار می گیرد. سیم های ارتودنسی از دیگر دستگاه های ارتودنسی دندان محسوب می شود. معمولا ای بریس هایی که روی دندان قرار می گیرند، بهتر است تا 24 روی دندان های فرد بیمار ثابت قرار گرفته می شوند. معمولا ثابت بودن به معنای آن است که بریس ها روی دندان حرکت انتقالی ندارند. معمولا استفاده از سیم های ارتودنسی برای محکم قرار گرفتن براکت ها روی دندانهای بیماران است. معمولا در نصب این براکت ها عمل فشار در اثر دائمی بودن حرکت زیاد ایجاد نمی شود. معمولا درد دندان ها بعد از چند روز از بین می رود.

 

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • آفی شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی