وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

  • ۰
  • ۰

معمولا یکی از حوزه های مهم در ددندانپزشکی زیبایی انجام لمینت سرامیکی دندان با استفاده از انواع ونیرهای دندانی است. ونیر پرسلین یکی از ونیر های معروف است که برای هماهنگ سازی فرم دندان های بیماران استفاده می شود. استفاده از لمینت سرامیکی باعث زیبایی دو چندان دندانهای بیماران خواهد شد. همچنین ماندگاری و طول عمر آن ها را بیشتر کرده و باعث درخشش دندانهای فرد خواهد شد. لمینت های سرامیکی و کامپوزیتی هردو برای اصلاح طرح لبخند با استفاده از روش ونیر مناسب هستند. ونیر های دندانی دارای مزیت های خاصی هستند که در زیر به آن ها اشاره کرده و درباره معایب آن ها نیز مطالبی مفید را بیان خواهیم کرد.

استفاده از ونیر دندان

مشکلات ظاهری دندان ها معمولا با لمینت کردن سرامیکی از بین خواهد رفت. معمولا تغییر رنگ هایی در دندان های افراد  انواع ونیر دندان  ایجد می شود که با لمینت سرامیکی دندان از بین خواهد رفت و با ونیر کردن دندان کامپوزیت این عمل بسیار دارای مزیت است. برخی از دندان ها بی عصب کشی نمی توانند کامپوزیت شوند، لازم است قبل از درمان ونیر کامپوزیت به بهترین شکل انجام گیرد.  دندان های شکسته شده، لب پر شده، ترک خورده و فاصله دار نیز از دیگر مواردی هستند

معمولا برای ونیر کردن برای درخشش بالا تکنیک لمینت سرامیکی بهترین گزینه برای افراد می باشد. نوع ونیر دندان در سختی کار لمیت موثر است. معمولا ونیر پرسلین به زمان زیادی نیاز دارد. معمولا ونیر کامپوزیت در همان جلسه اول روی دندان های بیماران کاشت می شوند. ونیر هایی که از جنس سرامیک هستند در لمینت سرامیکی مورد استفاده قرار گرفته و می توانند کاربردهای وسیعی داشته باشند.  اگر ونیرهای دندانی با استفاده از کاشت لمینت سرامیکی روی دندان قرار گیرد، باید تخصص لازم توسط متخصص خوب به کار گرفته تا بهترین روکش دندانی اجرا گردد. اگر از ونیرهای سرامیکی به خوبی مراقبت شود دچار عوارض کامپوزیت دندان نخواهیم شد.  تورم لثه از مهم ترین عوارضی است که ممکن است پس از انجام این خدمات برای فرد ایجاد شود. بزرگترین عوارض کامپوزیت معمولا تورم لثه است که بعد از مراقبت از بین خواهد رفت. ممولا باید از روکش های دندانی به خوبی مراقبت کنید تا کثیف نشوند.  باید مراقبت از روکش های دندانی دفعاتش بیشتر شود تا پلاک های دندانی ایجاد نگردند.

معمولا انواع ونیرهای دندان باید با اشتافده از تکنیک های خاصی روی دندان های بیماران کاشت گردند. برای آشنایی با انواع لمینت های سرامیکی و کامپوزیتی به سایت تخصصی سپیدنت سر زده و آشنایی از این طریق پیدا کنید.

  • ۰۰/۱۰/۰۵
  • آفی شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی