وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

  • ۰
  • ۰

کامپوزیت دندان ژاپنی  و آلمانی هر دو دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. در مقالات سایت تخصصی سپیدنت به همره این کامپوزیت ها اشاره شد. شما را دعوت می کنیم تا از این مقالات بازدید فرمایید.

معمولا هزینه کامپوزیت ونیر  بالا نیست و با تجه به موارد مختلف قابل تعیین است. در بیشتر کلینیک های دندانپزشکی از انواع ونیرها با قیمت مناسب جهت عمیلات کاشت استفاده می منند که این ونیرها بیشتر از جنس ژاپنی هستند و کیفیت بالایی دارند. انواع لمینت دندان با استفاده از تکنیک هایی که در سایت گفته می شود روی دندان های بیماران قرار گرفته و با ابزراهایی پیشرفته این کار با دقت بالا انجام می شود. معمولا ونیر کامپوزیت دندان به همراه انواع کامپوزیت با استفاده از قابلیت پولیش پذیری و از بین رفتن پوسیدگی و ترمیم پلاک های دندانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در کامپوزیتی ژاپنی به نام جینیال دارای قابلیت پولیش پیذیری بالایی است و از فیلر های رزینی با کیفیت استفاده می کنند که ویژگی های خاص دیگری در آن ها ایجاد کرده است. در ترمیم کامپوزیت ونیر معمولا از انواع روکش های ترمیمی استفاده خواهدشد که دارای بافت زیادی هستند. در ساختار کامپوزیت ونیر دندان معمولا از فرمول های چسبنده برای رسیده به نتیجه مطلوب در دندان های خلفی استفاده خواهد شد. برای پولیش پذیری از نورهای طبیعی استفاده می کنندکه زمان کافی  به خوبی برای انجام این کار وجود دارد. برای روش های کنترلی از انواع ترمیم کننده های رایدواپسته های فراوانیبا کیفیت بالایی استفاده می کنند.

 

 

معمولا قیمت کامپوزیت ونیر ژاپنی با توجه ب موارد مختلف قابل تعیین است. در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. اگر به آن ها توجه کنید می توانید به خوبی از تعرف های هزینه های کامپوزیت ونیر آشنایی پیدا کنید.

 

استفاده از این انواع کامپوزیت دندان باعث می شود تا ریشه های دندان های فرد دوام خوبی داشه و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی ها داشتهب اشد. از انواع دگیر کامپوزیت های ژاپنی که دارای مزیت های خاصی هستند، کامپوزیت کوراری بوده که دارای کاربردهای وسیعی در علم دندانپزشکی بوده و دارای مزیت های کاربدی وسیعی هستند. برای رونق این کار باید از مدل توسعه شده ای روکش های کامپوزیت می توان استفاده کرد. در کامپوزیت های نانو فیلد معمولا از ذرات نانو که دارای اقطار زیادی هستند، استفاده می شود. معمولا این کامپوزیت های ونیر دندان دارای استحکام بلایی بوده و از رزین هایی استفاده می شود که باعث طبیعی بودن روکش به دندان های طبیعی خواهد شد.


 


 

  • ۰۰/۱۰/۰۷
  • آفی شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی