وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

وبلاگ تخصصی آفی

ارائه مطالب تخصصی آفی

  • ۰
  • ۰

لمینت سرامیکی دندان و لومینیرز با یکدیگر دارای ویژگی های مشابهی هستند. در هر دو تکنیک از ابززارهاییی مهم برای عمیلات ایجاد روکش استفاده می شود که  دارای مزیت ویژه است. در تکنیک لمینت سرامیکی دندان  معمولا ساختار به گونه است که کمی از دندان صیقل داده شده و ممکن است عمل تاش با اسفاده از متخصص انجام گیرد.
در لمینت لومینیرز دندان از پوسته هایی با کیفیت بالا ساخت کشور چشن استفاده می کنند که شکننده بوده و از شفافیت خوبی بهره ممند هستند. استفاده از از آن باعث می شود خنده شما دلنشین و دلربا تر از قبل گردد. معمولا لمینت دندان سرامیکی و لمینت لومینیرز بر اساس موارد مختلف و ویژگی های مشخصی سنجیده خواهند شد. که رداینجا به این موراد اشاره می کنیم. نصب لمینت سرامیکی دندان به صهولت تمام با استفاده از ابزارلات پرشکی انجام شده که دارای قیمت مطلوبی برای شماست. ضخامت پوسته های شفافا لمینت بین بازه های مشخصی تعیین خواهد شد. از حساسیت های موضعی کمرتی برخودرا است و برای دندان ها آلرژیک خاصی ایجاد نمی کند. ممکن است فردی با خوردن نوشابه خیلی سرد احساس کند که دندان های او دچار حساسیت شدید یو درد در ناحیه لثه شده است.

البته ممکن است روکششی که برای انجام لمینت سرامیکی دندان استفاده می کندی دارای اختلاف درجه رنگ هایی در سایه های ایجاد شده داشته باشد. معمولا نوع میزان سایه استفاده شده رد رنگ طبیع یانی لمینت های دندانی میسر خواهد بودو که به شما مطابی مفید آموخته باشیم. برای همه افراد فامیل اجرای لمینت سرامیکی دندان مناسب اشخاص حقوقی نیست. لمینت های لومینیرز نیز از این مسنی تا خارج نبوده و همین مزیت را دارا می باشد. معمولا مزیت هایی که برای این نوع لمینت در نظر می کگیرند بیشتر از بافت هایی است که در ساختار دندان های فرعی فرد تاثیرگذار هستند. لمنیت سرامیکی و کامپوزیتی دارای اثولی است که باید رد اجرای درمان به آن توجه کنند بیماران و طبق این اصول نکات بهداشتی را رعایت کرده و رد زمان به مطب مراجعه کنند. بعد از اتمام معمولا در دفتجره بیمه متخصص لمینت سرامیکی داروهایی را تجویز کرده تا درد های ناشی از عوارض به صفر برسد. معمولا ممکن است در برخی اوقات نصب روکش لمینت سرامیکی با هر علتی که دارد به خوبی نصب نکشد و زمان بر باشد. این باعث می شود تا بعد از مدرتی این وکش های ونیر لق شده و ایجاد حساسیت داشته باشند. معمولا برای هزینه لمینت سرامیکی که در صورت نصب روکش جدید متحمل می شودی برای شما تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند.

  • ۰۰/۱۰/۱۲
  • آفی شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی